Gårdagen i bilder!

2010-03-10 @ 19:22:11
Jag bjuder på min studiedag som jag hade igår den 9 mars (hann inte blogga igår kväll) i bildform ^^


Spelade lite Wii med mig själv på morgonen, blev såklart bowling!


Skalade potatisen som mamma hade bett mig.


Fisken tog jag upp ur frysen.


Var duktigt och hämtade ved också, hela tre kärror blev det!


Dammsugade + städade + skakade mina mattor!


Fixade tavlan på mig och pappa :)


Hann ta mig en glass i solen också, riktigt härligt.

Så sammanfattnings vis så var det en ritkgit bra dag, och solen gör ju sitt också! Så himmla härligt att vara ute när solen lyser, fåglarna kvittrar och allt är bara bäst!
Hann med lite andra saker också men inget som jag orkade fota ^^





Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: mys hihi :D håller på att svara på kommentarer och lite sådär :D ser på Simpsons också :)

vad har du gjort idag? :D

PUSSPUSS

2010-03-10 @ 19:35:33
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0