Äntligen

2010-03-31 @ 22:25:51
Så är jag klar med två arbeten, ett om Hitler och ett som handlar om en bok!
båda ska vara inlämmnade imorgon så det passar ju suverränt att jag är färdig, de är utskrivna.

Men ja, sista mars idag så! Vart tar dagarna vägen? Redan första april imorgon lixom (akta så ni inte blir lurade) studenten närmar sig med stormsteg, och det är ju härligt! Skolan idag annars då var en kort dag började 8:40 och slutade ca 10 ^^ Men åkte med 12-tåget hem då jag och P åt på 37:an + provade lite kläder på tittin + iis. Men jag kom iallafall hem runt 13-tiden. Riktigt skönt, men då var det bara att sätta sig och göra läxa. Sen vid halv 4 ungefär så kom mamma hem och vi åkte upp till Ludvika till bland annat Mattias trafikskola och beställde intensivkurs (så nu är det bokat, skriver ett inlägg om det en annan dag) sen blev det att käka på donken sedan kolla i lite affärer för att sedan åka hem och här hemma fortsatte jag med arbeterna som jag skrev ibörjan så är de färdiga och utskrivna och väntar på att bli lämnade till respektive lärare ^^

Blir förresten en sväng till Ludvika imorgon också, ska då även in på Dollar Store. För att kika lite, något kommer man alltid ut med på något underligt sätt? Men först är det skola som gäller, tror det blir att jag åker med 14-tåget hem! Haha om det blir som jag vill, och att vi inte behöver gå på historian, kan ju lämna arbetet på morgonen? haha aja får se hur det blir :) Annars är det 15-tåget som gäller! Sista dagen innan lovet imorgon iallafall, sjukt skönt! Sedan tio (10!!) dagar ledigt!

Men nu ska jag sova, så man kommer upp imorgon och kanske hinner jag med ett litet morgon inlägg imorgon också? Får se. Puss och godnatt.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: johanna

sv; skönt med kort skoldag. det är alltid uppskattat! ja man kan ju alltid ändra sig, jag har ändrat mej minst fem sex gånger. haha, ja det är svårt att veta vad man ska göra hela livet.

jag pluggar på college, läser teater och dans bland annat. hoppas på att kunna jobba inom teater och film, men det är ju en svår karriär. haha, men jag hoppas!

2010-03-31 @ 22:30:56
URL: http://johannakml.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0