07:02

2010-03-31 @ 07:04:31
Och jag är helt klar, ska bara gå ner och ta på mig ett par strumpor!! Helt otroligt Emma, du är klar i tid, och du behöver inte springa till bussen! Så nu ska jag stänga av datorn annars blir det så att jag snart får springa :P Men om jag har tur idag så slutar jag redan 11:20 och det skulle ju vara toppen, för då blir det hem så är hemma vid 1-tiden sedan plugga och efter det åker jag och mamma till Ludvika!

Förresten får se hur mycket uppdate det blir idag, måste göra klart Kirre-frågorna sedan har jag ett historia arbete om Hitler som också ska vara klart imorgon! Så vi får se annars är jag tillbaka i morgon, så önskar er en bra onsdag! :D Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

SV: Okej, ska ta och spana in din blogg nu:)

2010-03-31 @ 11:06:17
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

hoppas att pluggandet går bra :)

2010-03-31 @ 11:56:01
URL: http://latteliten.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0