sweet dreams

2010-06-07 @ 22:42:16
Nu ska jag gå och lägga mig, upp i vanlig tid imorgon för att åka till skolan!
Samling i F7 klockan 9:00 för Karneval förberedelser.

Vi kommer nog även att kolla på ett bildspel som en i klassen har gjort, ska bli roligt :)
men ni får ha en bra tisdag, får se när jag kommer hem åker antingen med 12-tåget, 14-tåget eller 15-tåget. Haha, har en del att välja på, för hoppningsvis åker jag med 12-tåget, eller ja det går runt 12:17. Då är jag hemma till ca 13:00 menmen vi får se när jag åker hem.
Sms-bloggar säkert under dagen om jag har lust och tid annars så ses vi när jag kommer hem!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv;tack! (:

2010-06-08 @ 07:17:06
URL: http://typtilda.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0