Stressigt som tusan!

2010-06-04 @ 23:26:36
Hej!
Skolan idag åkte dit för att fika typ.. Hade sista svenska lektionen med J, han bjöd på glass, och det var riktigt gott! Sedan slutade vi den lektionen runt kanske kvart över 9 - halv 10. Så vi satte oss ute i solen ett tag, tills nästa letkion skulle börja som vi hade flyttat upp så den började klockan 10:00 egentligen skulle den ha börjat vid typ 12 tiden? SÅ det var skönt, den lektionen vi hade var då Historia vi fick tillbaka provet, och som jag sa det gick katastrofalt dåligt på det fast ja jag fick ju faktiskt 6p haha men ja det blev IG. Menmen, jag har iallafall G i kursen, och det är jag JÄTTE nöjd med!! Efter det fick vi sluta, eller ja gjorde en utvärdering först sedan fick vi sluta och då gick jag och P ner på stan köpte kulglass på 37:an sedan sedan väntade vi på 12:17 tåget så vi kunde åka hem!

Jag kom hem vid typ 13:15, och gick då ut och solade. Eller ja skalade också potatis + att jag gjorde en rabarber paj. Men annars så solade jag också.. Sedan har vi vart in till Kopparberg, och jag övningskörde och det gick ju ganska bra (mer om det i ett senare inlägg) sen åkte vi hem för att fika på rabarberpajen sedan tända vi grillen för att grilla lite mat! Maten blev kanoners, sedan sydde mamma klart min klänning + att vi har satt på pärlor och just nu sitter jag med färg i håret som ska sköljas ur om typ 10 minuter ungefär! Hoppas verkligen att det är samma färg som löshåret!!!
Vi håller tummarna.


Imorgon är det BALEN som gäller så blir fix hela dagen, vid 16 tiden åker vi hemmifrån för att bege oss ner till Lindesberg och därifrån åker jag en annan bil till balen! Kommer bli awesome, i think! :D Bilder kommer :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0