Onsdag

2010-06-02 @ 20:40:57

Min syster fyller faktiskt år, så ett stort GRATTIS till henne, blir att fira henne på söndag

Hej, lill lördag idag.
Och det firade vi med att inviga grillen för säsongen här hemma, jag och mamma, och det vara jag som stog för maten, det blev grillkorv, potatissallad, sallad och korvbröd! Medans mamma var duktig och klippte gräset.. Maten satt vi och åt ute på trappen, riktigt mysigt! :D

Vad har jag annars gjort idag? Jo jag hade sovmorgon i morse så jag åkte med 11-tåget. Kom till Linde där stog Pernilla och väntade sedan gick vi till skolan, upp till F5 där vi skulle vara och satte oss ute på taket! Haha, lite busig får man vara kan ju säga att det var sjukt skönt där! Sen hade vi lektion fick veta betyg i psykosocialt arbete, är ritktigt NÖJD.. Efter det var det föreläsning i Aulan dit Benny Haag hade kommit, kan ju säga att jag tyckte att det var riktigt bra. Handlade om alkohol och sånt! Den höll på i en timme, men hade faktiskt velat lyssna längre var riktigt bra. Men iallafall det slutade 14:45 så då gick vi ner till station för att åka med 15:03 tåget hem. Mamma hämtade mig i Kopparberg sedan åkte vi till Lådan och handlade sedan hem..

För er som inte vet vem Benny Haag är så kan jag säga att han föddes den 8 maj 1961 han är Författare/Regissör/Producent/Skådespelare/Marknadsförare och Föreläsare man kan bland annat se honom i filmerna Kenny Starfighter, Allt flyter och Den utvalde och några andra filmer.. 2010 så startade han även ett parti som fick namnet "Spritpartiet" För att läsa mera om honom kolla in hans egna hemsida --->HÄR<---

Förresten måste ju säga nått om detta underbara väder vi har, JAG ÄLSKAR det! Sommaren är på väg!

Lite pics från idag:


.PS. Min syster fyller faktiskt år, så ett stort GRATTIS till henne, blir att fira henne på söndag .DS.

 


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emmelist

Kul att du vill vara med :D skönt att rensa bort lite ur garderoben! (har en hel garderob bara för mina 53 väskor...haha)



Men kommer ge bort fler väskor efter denna så du vet ;)

2010-06-02 @ 23:09:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0