Körkort

2010-06-08 @ 19:31:53
Lite uppdate i kategorin "på väg mot körkortet" hädan efter kommer det nog komma iallafall minst ett inlägg per dag nån vecka framöver! Men iallafall mamma och jag har vart ute och övningskört idag, bland annat kryp-körning, parkering och back parkering. Åh va det är roligt att köra bil!

Hihi, när jag kom hem gjorde jag även ett webb test och idag gick det bättre än igår för idag fick jag faktiskt 51/70, göööött nästa gång sätter jag det. Förresten på tal om det så ska jag börja läsa lite i teoriboken har läst den en gång men det var ett bra tag sedan så blir att börja igen med den, kanske redan ikväll? :)

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0