Tråkigt när detta sker

2010-06-01 @ 21:35:00
För det första måste jag säga att jag gillar alla som läser min blogg, jag tackar tusen gånger om för alla söta kommentarer, verkligen jätte snällt blir så himmla glad av det ni skriver!! Så fortsätt med det! :)

Men när det kommer till sånt hära, säger jag faktiskt stopp och belägg:


Du vet förresten du vet att IP nummret blir att stå, så jag kan spåra dig?
Måste även säga att omoget och töntigt att du inte vågar stå för vem du är utan skriver en anonym komentar men jag säger det igen du är INTE anonym jag har ip-nummret!

Men jag ska inte göra nått stort av detta tycker bara att det är himmla töntigt att ens kommentera, att hacka ner på en annan människa, varför? Som du för det andra inte ens känner? (antar jag) Är det för att bi starkare i sig själv, snälla det hjälper inte! Det är bara töntigt! Våga stå för den du är istället.
Inte bara det utan att du var tvungen att gå nästan ett helt år tillbaka i mitt arkiv för att skriva denna kommentar? Varför inte första inlägget du kom till? Haha, eller erkänn du var tvungen och läsa lite sen bara för att slänga in en taskig kommentar?

Det är skrattretande och kan ju säga jag bryr mig inte om din kommentar men var tvungen att skriva av mig lite om vad jag tycker om sådant här! Väx upp, snälla rara!
Trackback
RSS 2.0