07.34 - skolan nästa!

2010-06-04 @ 07:44:53

Hejsan vart tror ni att jag sitter? Om ni gissar på bussen tror ni helt rätt för det är där jag sitter och på väg till skolan är jag! Idag blir det fika på första lektionen :) sedan kanske det blir glass på stan? Sedan har jag historia får bland annat veta hur det gick på provet + att jag ska lämna in min bok. Sen efter det så slutar vi så ja jag åker med 2 tåget hem om vi inte börjar tidigare och man hinner med 12 tåget det skulle ju vara riktigt skönt :) men antagligen blir det 2 tåget hem :) så jag skriver mera när jag kommer hem eller senare under dagen när jag är i skolan. Vi får se annars hörs vi när jag är hemma.. Jag önskar er en riktigt bra fredag och hoppas ni har fint väder :) Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0