vart kom alla moln ifrån?

2010-07-11 @ 11:41:06

Hej, är det inte typiskt när man ska ut och sola alla moln kommer på typ 2 sekunder? Och självklart ska dem vara där solen är, detta har nu hänt igen! Små moln på himmlen precis där solen är.. Men ja det börjar lätta men det är väll bara för att jag sitter i paveljongen (eller vad det heter, ett litet uterum?)

Det är söndag idag, det innebär att mamma kommer hem idag! efter att hon har vart i Nitten i helgen och med sig hem har hon en husvagn ^^ Då vi på onsdag ska besikta den och att vi på måndag (om ca en vecka) åker på semester. Åhh jösses vad jag längtar!


Snart såär det helt blå himmel igen, om jag väntar en stund till så ska jag sola sen! Man skulle kanske gå in och ta lite glass? Medans man väntar, och lite vattenmelon :) Tycker jag låter som en mycket bra idé..

Förresten om en månad idag då jäklar gäller det!! :D Mer om vad det är får ni veta när det börjar närma sig.

Nej nu sola, hörs senare!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0