nu säger jag godnatt

2010-07-04 @ 00:33:36
Hejsan!
Klockan börjar närma sig halv 1, och jag ska gå och lägga mig. Ska bara gå och borsta tänderna, imorgon hade jag tänkt att gå upp vid 9-tiden. För att hinna röja lite i mitt rum, det ser hemskt ut. Haha ni får se bilder imorgon (läs; idag) + att jag måste packa ännu en gång för att åka till Ludvika förhoppningsvis en sista vecka. För orkar inte "bo" i en väska.. jag vill ha mitt rum, jag vill ha min säng och jag vill ha sommarlov ^^

Menmen, får se hur denna vecka går. Imorgon (läs; idag) kommer andra delen av intensivkursen, det vill säga intensivkursen - andra veckan.

Men ja nu sova, återkommer när jag vaknar! PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0