Lägenheten!

2010-07-05 @ 12:30:56
Hejsan!
Min första körlektion för dagen började 10:10, så var på körskolan ungefär vid 10-tiden.. Körde mot Örebro med lite vänster svängar och sånt. Sedan lite grann i stan sedan tillbaka till körskolan gjorde förresten också en inre kontroll av bilen. Men medans jag väntar på att nästa körlektion ska börja (14:30) så diskar jag och lite sånt! Känner mig riktigt duktig!

Ska väll gå till körskolan vid 14-tiden, sedan slutar jag 15:25 och då blir det hem igen och laga lite mat sedan blir det att ta det lungt blir nog ett bad ikväll också! :)
Det gillas.

Men ja jag ska väll fortsätta att diska men börjar bli klar nu, ska ta ett varm med dammsugaren också, om jag hinner. Förresten jag har vattnat blommorna också + slagit ihjäl en fluga, nu är det bara en fluga kvar.
Men skriver nog ett litet inlägg innan jag går iväg igen, annars hörs vi när jag kommer hem igen :) Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0