Körskolan nästa!

2010-07-05 @ 14:01:30
Hejsan, klockan börjar närma sig 14:00 och det innebär att om en halvtimme så ska jag ha min andra körlektion för idag, och min sista för idag. Slutar alltså 15:25 och då blir det raka vägen hem för att göra mat. Är redan hungrig, haha nej då. Men börjar bli lite sugen. Men men om en och en halv timme så. Brukar ju ha teorilektion mellan 16:10-18:00 på måndagar, men inte idag. Så blir att komma hem i någorlunda tid. Men nej nu ska jag promenera bort, hinner ta det lite lungt innan jag ska köra sätta min i soffan och ta det lungt :)

Förresten innan vi beger oss av denna gång så ska jag även köra en säkerhetskontroll denna gång under huven.

Men jag skriver när jag är hemma igen. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0