Hemma igen

2010-07-03 @ 20:14:58
Hejsan
jag är hemma igen, eller ja det har jag ju vart några timmat men ändå inte hunnit skrivit tidigare. Jag har lagat mat och lite sånt, men ja firade M uppe i Nitten och det bjöds på tårta och kakor! Mycket gott.

En annan sak för en gång skull så var det varmt även uppe i Nitten, dock blåste det men det vara varma vindar, så det var härligt! Men nu ska jag gå in och duscha en liten snabbis. Kan även meddela att jag har sjukt ont i halsen kan ju knappt svälja. Jag håller väll inte på att bli sjuk igen och att det tar om på mig, för då vet jag inte vad jag gör! Åhh någon gång kan man väll ha tur?
Puss, skriver mera senare.


en liten bild på en blomma, som jag var ute alldeles nyss och tog


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0