6 månader :(

2010-07-08 @ 21:52:50

8 juli idag för 6 månader sedan gick min älskade pappa bort.
sedan dess har jag gråtit många, många tårar och än är dem inte slut och kommer heller alldrig bli.

6 månader, ett halv år sedan.
Det är väldigt länge och jösses vad tiden har gått fort, men du har vart borta alldeles för länge :(
Fast det tyckte jag redan efter en dag, eller ja bara en minut efter att jag fick ett besked som förändrade mitt liv, som förändrade mig.

Pappa jag saknar dig något otroligt mycket, så det är inte sant.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta vad som en händer, och pappa vi möts på andra sidan. ♥
du är iallafall den allra bästa pappan man kan tänka sig, och nu är du den bästa änglapappan man kan tänka sig
you are the best
♥♥


i miss you ♥
500424 - 100108


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0