Sista dagen på helgen..

2010-01-24 @ 20:06:01
Hej
söndag idag och det innebär skola imorgon.
men först berätta om dagen, plockade ihop julganen och sånt + att vi var upp med alla julsaker på vinden. Vid 13 tiden åkte jag och mamma till Ludvika där vi var in på Elgiganten och Dollarstore. Efter det var vi hem till A&T där syster bjöd på mat, det var riktigt gott. Det bjöds på lax, ris, broccoli och sen en kall sås. Det var sjukt gott ska jag säga, så det får jag och mamma göra någon gång hemma :)
Efter det så åkte vi hem, satte mig vid datorn och där sitter jag fortfarande men om en halvtimme så ska jag kola på I en annan del av Köping, sen efter det ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite kanske?
eller så blir det att sätta sig vid datorn igen.

nej men jag ska lägga upp veckans planering, den blir lite annorlunda denna vecka då APU:n börjar ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Roshanna

Haha jag har fortfarande kvar några julsaker:o men julgranen har vi tagit bort. Men när är det man ska ta bort de egentligen? jag har för mig att det var ett visst antal dagar efter julafton..<3

2010-01-25 @ 20:52:54
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0