FILM - Marley & jag

2010-01-06 @ 17:19:08



Handling:
Nygifta John och Jennifer Grogan skaffar sig en hund, Marley. Men Marley har inga planer på att snällt foga sig som husdjur och paret Grogan får kämpa med en hund som gör lite som han själv vill, men som till slut kanske kan lära dem något om livet.

Skådespelare:
Owen Wilson - John Grogan
Jennifer Aniston - Jennifer "Jenny" Grogan
Eric Dane - Sebastian Tunney
Kathleen Turner - Ms. Kornblut
Alan Arkin - Arnie Klein
m.fl.

Bilder från filmen:


 







Egna tankar och åsikter:
Gillade denna film väldigt mycket den var gullig, och visade verkligen kärlek, ett plus är att Jennifer Aniston spelar en av huvudrollerna för tycker att hon är vädligt duktig. Men jag rekomenderar verkligen denna film.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: emmie viding

jag blev sugen på att se den.

2010-01-07 @ 19:27:22
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0