Usel uppdate!

2010-02-06 @ 19:52:07
Hejsan!
dålig uppdate idag, men gick upp vid ca 9 och gjorde mig i ordning och vid 10-tiden så kom Pernilla och hämtade mig, sedan racade vi upp till Ludvika och till Elgiganten men inte hade dem det vi skulle ha, alltså så vart det inget nintendo wii spel inköpt, (Men får beställa det från internet) och wii fit är ju typ slut överallt så det skulle dem få in i mars någongång så blir att köpa det då. Men annars så var vi in på dollar och sen gick vi på stan en sväng också, och donken hann vi med också, mycket gott! Och en sväng till djuraffärn och köpte frysta möss (ja det låter hemskt, och det är det) Men det var till hennes brors orm. Men så himmla synd om dem tycker jag :'(

Sen åkte vi hem, så var hemma vid 14 och då blev det lite fika med K&M, sen åkte dem hem och mamma började kakla i badrummet, och jag var ute och bar ved och skottade lite snö. Sedan kom K&M tillbaka då vi skulle bjuda dem på mat, och så åkte dem hem bara för en liten stund sedan, och snart är det första deltävligen i Melodifestivalen, så nu ska jag gå ner och skala morötter och göra i ordning dipp.
Så mera uppdate kommer när programmet är slut, PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Li<3

ok:)

bara bra :)

tack! :)



kram

2010-02-06 @ 20:36:56
URL: http://larssonl.blogg.se/
Postat av: madde

jaha men det är ju ändå bra ;)

2010-02-06 @ 21:04:30
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Tack så mkt :)



Har du haft en bra helg?

2010-02-06 @ 23:02:46
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0