Tummen upp, tummen ner

2010-02-15 @ 19:46:34

- Att vi idag fick åka med 15:03 tåget hem, vi slutade alltså tidigare än vi skulle redan klockan 14:15 (dock missade vi 14:11 tåget) menmen kom ju hem tidigare iallafall.
- Att det imorgon är det är dags för APU, det alltså dagis som gäller. Härligt!
- Sista veckan i skolan, vecka 8 har vi lov.
- Att kulturveckan närmar sig, vecka 9 drar det igång, (mer info om den senare).


- Att praktiken snart är slut, bara tre dagar kvar.
- Att det tydligen ska komma ännu mera snö, snälla jag vill inte ha mera snö! 
-
Att jag måste snart börja med Historia arbetet, ska lämna in det vecka 10.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Photographs by Natalia

sv: meeeeeeeeeeeeeen cpppppppp :( sök på: [email protected].

alltså jag har gjort något tror jag så man inte kan söka på mig :O

PUSSPUSS

2010-02-15 @ 19:54:06
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åååh jag vill vara med på kulturveckan! :D

2010-02-17 @ 01:03:51
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0