Torsdag

2010-02-18 @ 20:08:12

Hej
torsdag idag, och veckorna bara springer iväg. Februari har snart passerat det är bara 10 dagar kvar på denna månad! Det går riktigt fort nu, lite för fort kanske?

Men iallafall näst sista dagen på APU:n idag, vi har vart ute i princip hela dagen på förmiddagen var vi till b-vallen och åkte skridskor sen gick vi tillbaka till Lunch och åt den på stugan, det blev soppa och pannkaka! Efter det blev det lite lek och sedan städa upp, och sedan ut igen, tog rast mellan halv 1 - 1, så vid 1 gick jag ut igen. Lekte bland annat brobro bräjja (haha, stavning?).. Men sedan vid 2-tiden gick vi in igen, sedan kom fritidsbarnen och det blev mellis, som idag var korv och bröd. Sedan blev det mera lek, och vid halv 4 slutade jag och gick då hem, mamma hämtade mig. Skönt att inte behöva gå, när det snöade.

Imorgon är det fredag, det innebär sista dagen på dagis. Riktigt tråkigt, men blir roligt för vi är alla avdelningar tillsammans imorgon, det gillas. Så det ska bli kul, men tråkigt med sista dagen, så imorgon blir det att leka extra mycket med barnen :)

Men nej, nu ska jag kika runt på internet läsa lite bloggar och sådär, sen gå ner och ta något att äta!
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: REBBAN

ahh o0kok jag ha städat lite å slappat :P kramkram

2010-02-18 @ 21:47:53
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh vad roligt o ha praktik på ett dagis!!! Har du haft det kul?? :)



svar: Ny prognos.. det ska falla 2 decimeter snö här i göteborg i natt..... Detta gillas inte från min sida!

Okej vad härligt :) Kramar!

2010-02-18 @ 23:41:02
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Ja visst är Kenzas skokollektion snygg?! Håller med dig om att gladiatorsandalerna är grymt snygga! Jag vill så gärna ha ett par av hennes skor!

2010-02-19 @ 11:32:26
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0