Söndag

2010-02-07 @ 17:55:06

Hejsan!
Kan ju för det första säga att jag har hunnit gjort en massa saker idag som:

  • Bärt ved
  • Fotat
  • Hängt tvätt
  • Tagit upp mina kläder och lagt in dem i garderoben
  • Fixat mitt täcke (eller ja det var mamma som fixade det)
  • Städat mitt rum
  • Dammsugit mitt rum
  • Tagit ut soppåsar

Och ska även innan jag går och lägger mig hinna med att:

  • Färga håret
  • Beställa wii + tillbehör (inlägg om det kommer)
  • Beställa kort från fujidirekt
  • BLOGGA
  • Kolla på "i en annan del av köping"

På en söndag har jag hunnit göra så här mycket, då jag i vanliga fall bara sitter framför datorn typ, så känner mig faktiskt duktig. Men jag ska nu fortsätta städa klart mitt rum, sedan kommer det upp lite inlägg här på bloggen, så kika in snart så kommer det blandade inlägg!
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sara

okej ;P tacktack! :)

2010-02-07 @ 18:21:21
URL: http://alexandrasara.blogg.se/
Postat av: therese

hej! jag har lagt till dig i blogglovin!:)

vad gör du?:)

2010-02-07 @ 18:41:22
URL: http://agoldhistory.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0