Skolan nu

2010-02-01 @ 10:31:23
Hejsan!
klockan är 10:28 och mitt tåg går vid 11:00 så alltså ska jag snart ta på mig skorna och jackan och sedan vandra till tåget ^^ Sen hoppas vi på att det INTE är några förseningar. För det har jag varken lust, tid eller ork för. Så nej klockan 11:00 vill jag se tåget på station! Sen har jag då en lektion mellan 13:15 - egentligen 16:00 men vi får alltid sluta tidigare så det blir antagligen 3-tåget eller så åker jag hem med 16-bussen. Det visar sig när vi slutar, men om jag tror rätt så blir det bussen hem :( Så är då hemma vid 17:10. Men nej nu lär jag gå, annars missar jag tåget. Vi hörs när jag kommer hem, ha en bra måndag. PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0