Onsdag.

2010-02-10 @ 22:07:46

Hejsan, onsdag idag då och det innebär att det var en skoldag (skola mån och ons) de andra dagarna praktik. Men iallafall skolan idag då, gick upp vid ca 05:50, gjorde i ordning mig, packade ryggsäcken gjorde varm oboy och bredde smögåsar gick till bussen, och på bussen tränade jag lite grann på provet, sedan plingade jag och gick av i Bångbro vid P, sen tog vi sällskap hem till henne, där hon också fixade i ordning. Sen åkte vi med hennes mamma tillbaka till busshållsplatsen där E&A kom, då E skulle skjussa oss, vi vr nämligen och åkte skridskor i Örebro idag vid rävgången. Så vi åkte bil dit, i Linde så stannade vi till vid Lidel där några andra i klassen stog då vi inte hittade dit, så vi åkte bakom dem. När vi var framme var det bara att sätta på sig skridskorna och åka ut på isen, som för övrigt var ritkgit dålig, massa bucklor och sånt så gick knappt att åka. Så blev ju inte så länge som vi åkte. Utan vi skulle göra eld, men gick ju inte så bra. Så var en som var där och skottade snö och frågade om vi behövde hjälp med att tända, haha och inte tackade vi nej till det, så han var snäll och hjälpte oss, och eld fick han! :D

Sedan blev det att grilla korv och pannkaka ^^, vid ca 12 tiden drivade vi tillbaka till Linde, då E & D hade lite race, haha riktigt kul var det! Så var tillbaka vid skolan runt kvart i 1 så då blev det att gå upp till M och sedan få göra mitt prov, svarade faktiskt på allt utom 2, så vifår se hur det gick (återkommer med det) efter det blev det sitta i datasalen eller ja datasal är kankse synd att säga när det är 3 datorer ^^ och gjorde lite rättskunksap, sedan gick vi till station och väntade på 3 tåget, så för övrigt vart försenat, fast vi satt ju på tåget då men ändå.
Sedan blev det att jag och mamma åkte ner och fikade hos K&M.
och nu ska jag sova, praktik imorgon. Blir att gå bort till B-vallen där dem ska åka skridskor. Blir nog roligt. Sen hemma blir det att spela Wii ^^

Godnatt, skriver kanske innan jag går i morgon, det beror på. Annars kommer jag hem runt 16:00 tiden så vi ses då! Puss!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: therese

sv:varsågod:)

vad gör du?:)

2010-02-11 @ 15:24:17
URL: http://agoldhistory.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Härlig dag.Vafan grillande ni pannkaka? haha :D

2010-02-11 @ 15:34:28
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Åh vad roligt :)

Ja exakt :)



Nej fan vad coolt.Hur gick det? :D

2010-02-11 @ 18:36:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: REBBAN

GÖR DU IKVÄLL DÅ KRAM

2010-02-11 @ 19:14:13
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Photographs by Natalia

sv: så lite så stumpan hihi :)

haft en bra dag? :D

PUSS&KRAAM!

2010-02-11 @ 19:15:51
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Erika

Oj vad tidigt du gick upp :O

2010-02-11 @ 19:50:11
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0