Kronans Droghandel?

2010-02-17 @ 20:17:43
Det finns ett företag som heter Kronans droghandel, och den 9 november 2009 blev det klart att Kronans droghandel skulle köpa upp 171 apotek runt om i Sverige (bla ett här i Ljusnarsberg)
Och ja förrut har det hetat Apotek Misteln (här i Ljusnarsberg) alla heter ju olika, (bla Lärkan, Vargen, Delfinen och Tre nycklar m.m ) Men nu såg jag för någon dag sedan att det hade tagit bort Apoteks skylten och skulle sätta upp en annan, och ja vad tror ni den nu heter?

KRONANS DROGHANDEL

Men hallå, droghandel?
Vadå ska man gå in och köpa lite amfetamin, hasch eller varför inte lite cannabis?
helt sjukt egentligen att dem döpt det till det, haha. bara jag som tycker såhär eller finns det någon som håller med? Dem kunde ju ha kommit på något annat namn en just droghandel, okej visst medicinerna kan man ju se som "droger" eller ja, men ni förstår vad jag menar. Haha men kan bara inte släppa det!
Men inte tänker jag säga "jusstja vi måste in på droghandeln innan vi åker hem" haha låter ju lite fel, utan jag kommer frotsätta säga Apoteket, och visst det heter det ju fortfarande i Sverige lite överallt.

Haha, men oj vilket långt inlägg det blev om detta. Men ja, var bar tvungen och skriva av mig lite ^^

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Hahahha as skumt Jag och Madde gick förbi där första gången vi såg det där och tänkte ba "ja jag ska gå till droghandeln och köpa huvudvärkstabletter" haha fan låter ju skumt ju.



Svar: Va Stina? Shit.Men det blir nog bra :)

Jag vill ju vara med i film igen ju :D

2010-02-17 @ 21:07:19
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Nettan

VAAAA? Är det sant??? Det är ju helt sjukt!!!!

2010-02-19 @ 06:13:24
URL: http://nettisen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0