Dagens lista - Fredag

2010-02-05 @ 11:16:54
Dagens låt: Lady Gaga.
Dagens dusch: Alldeles nyss.
Dagens frisyr: Utsläppt med ett spänne ^^
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Jeans och en tröja.
Dagens händelse: Att jag inte börjar förrens 12:30.
Dagens planer: Dagis, eller ja fritids mellan 12:30 till 17:00?
Dagens vill ha: Helg och det har jag om ca 6 timmar.
Dagens saknad: Pappa helt klart ♥
Dagens tråkigaste: Att jag måste gå till dagis, menmen en promenad är väll aldrig fel?
Dagens måste: Apu´n fast det är ju roligt så.
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Snart ska jag göra nudlar, mellis vet jag inte vad vi får och hemma vet jag inte heller vad man får.
Dagens mående: Jodå det är bra.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0