Tisdag, 14 december

2010-12-14 @ 23:47:58

Hejsan!
Har vart en trevlig dag i skolan idag, ellerja inte fm eller trevlig var den väll men prov är inte det roligaste, och som pricken över i:t så gick det sämst på provet. Men skit samma glöm det och blicka frammåt!

Eftermiddagen var desto roligare på schemat stod det JULSTÖK, vi i kulturgruppen höll i det och det fanns en massa olika stationer med olika julpyssel och sådant, det var bland annat:

  • Pepparkaksbak
  • Apelsin och nejlikor
  • Tälja smörknivar
  • Julkort
  • Smällkarameller
  • Tyg tomtar/änglar

och den gruppen jag var med i så var det sånd dära plakat man brukar ha typ på tivoli som man sticker ut huvudet i, det var populärt och roligt att se! Men jag och Sofia sprang mest runt bland alla och fotade (Sofia fotade jag gick efter som moraliskt stöd eller nått i den stilen) och det bjöds på pepparkakor, lussebullar, glögg, mandariner, och sedan tog jag lite pepparkaksdeg, och sedan gjorde dem olika kolor en med blandannat polkagrisar så tog några polkagrisar också hihi, och åt såklart av kolan dem gjorde! Mums var det :)

Med andra ord, en trevlig och rolig eftermiddag :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 01:47:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0