Skolan

2010-12-13 @ 23:11:07
Hej!
Skolan idag, var ju lucia firande i matsalen/aulan i morse vid 8:00 var trevligt och det bjöds på pepparkakor och lussebullar och sedan drack jag juice till. Mums eller ja någon lussebulle åt jag ju inte men typ 5 pepparkakor, mums är det!

Matten började vid 8:50 och där var det trevlig stämmning med tända ljus på alla borden och julmusik i bakgrunden, det gillas! Media i en tille efter att ha haft matte i 2 timmar, kollade klart på kvarteret korpen, en svart-vit film, höll på att somna.. Lunch och vid 13:00 en timme till medialektion till klockan 14. Då jag slutade gick upp på rummet där Jon var. Läste min bok, eller ja jag lyssnade tills det var dags att gå och äta tillbaka. Sedan bara tagit det lungt, vi kom på vid typ 20:30 att vi var sugna på pizza, så vi drog ner till byn och köpte en pizza att dela på. Mums, och nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon är det kemi-prov på förmiddagen och julstök på eftermiddagen.
Ska bli trevligt med det sistnämnda, det vill säga med julstöket. På återseende imorgon
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 01:24:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:Brukar du lägga till någon ingrediens eller ta bort något då med lussebullarna så du tycker om dom? =)

2010-12-16 @ 02:07:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0