Planering inför vecka 50

2010-12-12 @ 17:10:30
Måndag: Jag ska gå upp runt 7:00 tiden för klockan 8:00 ska vi befinna oss i matsalen för luciafirande. 8:50 börjar första lektionen matte B i en timme, lite fm fika fortsätta efter fikat med en timme till matte B efter det är det dags för mediakunskap vi har redovisning av en uppgift klockan 12:15 är det lunch till klockan 13:00 efter det sista timmen för dagen då har jag också mediakunskap till klockan 14. Slutar då, då blir det att gå tillbaka till rummet och PLUGGA typ hela kvällen både kemi och svenska...
Tisdag: Börjar 8:50 med kemi har då prov på kapitel 9&10 sedan har jag håltimme mellan 11:15-12:15 får se vad man hittar på då? Aja lunch mellan 12:15-13:00. Klockan 13 börjar förberedelserna för julstöket som är på eftermiddagen (tror det var klockan 13) för vid kl 14 börjar julstöket för alla andra och håller på till klockan 16:00 och städning mellan 16:00-16:15.
Onsdag: LEDIG HELA DAGEN, har nämligen ingen digitalt foto. Det är ju den enda lektionen jag har på onsdagar så jag är ju ledig. Men jag måste packa, annars vet jag inte när jag ska hinna det, så det passar perfekt att jag var ledig.
Torsdag: Lite sovmorgon, börjar kl 10:10 med svenska i två timmar, då har vi redovisning sen lunch och efter det slutar vi då blir det att gå hem hit för att göra sig iordning för klockan 17:00 börjar jullunchen, åh det ska bli så roligt. Vet inte när den slutar, men blir väll typ sova efter den, för att ladda inför sista dagen i skolan!! 
Fredag: Vi får jullov idag, men innan det så är det typ aulan som gäller och sedan får vi lunch också. Efter det blir det att packa in allt i bilen (om vi inte redan gör det på torsdag kväll?) skulle ju vara smidigare och bara ha typ datorerna och sånadära saker att packa in idag, hmm så får det nog bli. Efter det blir det att åka till Göteborg för att bo på hotell!!
Lördag: Hotellfrukost :D Hihi, sedan hela dagen är det Liseberg som gäller och julmarknaden där (det kommer bilder därifrån)
Söndag: Hotellfrukost! sedan blir det nog Nordstan för julklappsshopping. I all stress... Efter det blir det att åka hemmåt mot kära Ställdalen igen.


Åhh vilken rolig vecka detta kommer att bli, varje dag har något att bjuda på.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0