Örebro hela dagen

2010-12-28 @ 21:44:06
Åhh, vilken roligt och trevlig dag jag har haft med en massa skratt!
det är såndana här dagar som jag älskar att spendera tiden tillsammans med kompisar som man älskar


Pernilla kom och hämta mig runt halv 9 imorse sedan bar det av till Örebro och marieberg kom dit 9:58 så alltså precis när de öppnade skönt för var knappt nå köer och knappt nå folk i butikerna utan man kunde kolla i lungn och ro. Det vart det ändrat under dagen, folk blir ju nästan tokiga när det kommer till REA.
hittade i alla fall en hel del saker, och nöjd över mina inköp :) Men för dåligt ljus nu att fotografera sakerna så det får jag göra imorgon så kommer det upp ett inlägg om vad jag köpte.

Vid typ 15 tiden mötte vi upp Emelie på Media Mark, och umgicks med henne nån timme innan vi skilldes åt på marieberg hon till inter sport och jag och Pernilla in på donken.

Men haft en underbar dag tillsammans med mina flickor, tack för en toppen dag!



Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0