Onsdag, 8 dec

2010-12-08 @ 18:43:50
Hej!
Lungn dag i skolan hade min första lektion klockan 13:00 och då var vi borta på fotoskolan. Åt pepparkakor och drack julmust, och kollade på lite bilder.. Slutade runt halv 4 tiden då åkte vi tillbaka mot skolan skjussade sedan ner So till bussen och åkte sedan hem lyssnade på min bok och tog det lungt, fick ett sms av An som frågade om jag hade lust att skjussa henne till Ica, så 10 minuter senare var vi påväg ner till Ica. Jag är nu tillbaka på mitt rum och funderar på om jag ska lägga mig någon timme i sängen och lyssna på min bok. Hmm ja det får nog bli så, så får ni lite mera uppdate senare ikväll.

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0