Ligger lågt

2010-12-24 @ 00:22:35
Hej!
Jag vill bara be om ursäkt för dålig uppdate men det är fullt upp här innan jul med allt som ska fixas och trixas med, men nu börjar det bli klart..

Men blir nog inte "vanlig" bloggning förrenst Söndag, för imorgon är det Julafton (läs; idag då klockan har passerat 00:00) och det kommer en massa folk hit, så blir nog inte så många inlägg lördag ska jag vara barnvakt, då befinner jag mig inte hemma, så då blir det inte heller så mycket bloggning, så söndag är jag tillbaka!

Bilder och sånt från jul kommer troligtvis upp på söndag!

jag önskar alla mina läsare en underbar jul, och njut av denna dag tillsammans med nära och kära!



Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0