godmorgon, godmorgon

2010-12-12 @ 10:18:45

Jag nu är jag vaken eller ja har vart det i typ 40 minuter men jag är laddad för en ny dag, det är söndag idag och dagen kommer bjuda på städning, pluggning och sen ikväll kommer Jon så då ska jag hämta honom på station ♥

Läxor att göra idag:

  • Media, kalendern gör klart den och lägg in på usb-minnet, redovisning på måndag
  • Alfahannen, fortsätt att lyssna på boken
  • Kemi, PLUGGA prov på kap 9-10, provet är på tisdag
  • Svenska, bokredovisning kolla frågorna och svara på det jag kan, redovisning på torsdag

Det var läxorna det, annars blir det väll att ta det lungt mellan läxläsningarna? ;)
Puss skriver mera senare


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0