Dags för sängen

2010-12-02 @ 22:34:44
Hej!
Klockan är nu ca 22:30 och det börjar väll bli dags att hoppa i säng. Då det är skola imorgon igen, har som vanligt på fredag lektion mellan 10:10-15:05 då jag har kemi x2 och matte B x2. Så har ju faktiskt lite sov morgon det gillas, skarpt.

Berättar om min dag imorgon! Kommer förresten ske lite förändring här på bloggen under helgen söndag kväll är allt klart! Denna gång LOVAR jag att det blir en förändring har inte så mycket annat för mig i helgen så ^^
Hihi nej då, men en liten vinter designe kommer upp och lite så. Så på söndag kväll kommer allt vara på plats.

Nej nu sängen, eller först ställa alarm så man kommer upp imorgon. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0