Dag 27 - Min favoritplats

2010-12-11 @ 15:58:01
Dag 27 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om min favoritplats:
Min favorit plats är nog Nitten där jag har vart varenda helg sen jag var nyfödd i princip den är en plats där vi har husvagnen uppställd på våren/sommaren. De senaste åren har jag dock inte vart där uppe utan bara fäljt med då och då. Men det är en plats jag egentligen älskar och är glad att den finns. Har hänt så himmla mycket saker här både roliga och tråkiga. Finns så många härliga männsikor som också är där varje helg. Sådan gemenskap och sådant lung som sprider sig, nej ett ord det är ett underbart ställe enligt mig..

Lite bilder tänkte jag bjuda på:
  


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0