Dag 19 - Detta ångrar jag

2010-12-03 @ 22:41:42
Dag 19 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om något som jag ångrar:
Något jag ångrar? Det finns mycket i mitt liv som jag ångrar, både stora och små saker.

Men nått jag ångrar som jag kan komma på just nu är att man inte tog tillvara på tiden på Lindeskolan mera än vad man gjorde. Jag saknar den tiden väldigt mycket. Visst jag har det jätte bra nu också, men det var något speciellt där de bästa lärarna fanns där och otroligt underbara klasskamrater som man gick igenom mycket tillsammans med! Nej det är något jag ångrar att man inte tog tillvara på tiden där mera, det är sånt man kommer på i efter hand.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0