Dag 18 - Min favorit födelsedag

2010-12-02 @ 21:44:44

Dag 18 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om min favorit födelsedag:
Alla mina födelsedagar är mina favorit födelsedagar, men kan nämna en när jag fyllde 16. Kanske inget speciellt men tycker det var roligt, pch jag minns den än (okej inte så länge sen men ja) Min pappa spelar låten "hon är 16 år idag".

Tycker det var fint och roligt gjort. För den texten är väldigt fin. Så det är nog en sådandära födelsedag som sticker ut. Sedan minns jag en födelsedag när jag var liten minns dock ej hur gammal jag var. Jag hade fått plastgolfglubbor i present vi spelade på baksidan och om jag inte minns fel så var även min farmor med då. Det kommer då en igelkott som också vill vara med och spela eller ja igelkotten kommer i alla fall. Det är också en favoritfödelsedag.


Flamingokvintetten - Hon är 16 år idag


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0