Bildbomd med gamla mobil-bilder!

2010-12-05 @ 21:14:00
Hej!
Igår när jag kollade igenom min externa hårdisk hamnade jag i en mapp med en massa gamla mobil bilder från typ 2008/2009 som jag nu tänkte visa er, det blir som lite nostalgitripp! Haha eller nått i den stilen. Så ja detta inlägg kommer det bli en hel del massa bilder, men det kan ju också vara roligt ibland i omväxling till text-inlägg så blir detta ett bild-inlägg.

7 maj -08

- helt ensam på bussen

17 maj -08
 
- snö/hagel
- det började snöa/hagla mitt i maj

5 juni -08
  
- skolan, lindeskolan
- grillbricka

 
- nitten
- nitten

6 juni -08
  
- nitten
- nitten, man ser våra husvagnar längst bort i bild, som vita prickar

1 juli -08

- på väg till sommarjobbet

2 juli -08
 
- ego bild
- studsmattan och jag

3 juli -08
 
- vårat hur
- termometer, här var det varmt

19 september -08
  
- utsikt från F7
- Världens bästa klassrum, F7
- Ja, jag gick Barn och frititd ^^

28 oktober -08

- ego

5 november -08

- hjärta

2 december -08
  
- på väg till Ludvika
- anna´s lysmask
- mat på en restaurang i Ludvika

16 december -08
 
- pyssel i skolan, jag nämde att jag gick BF va?
- pyssel i skolan, dock så ingick detta i en lektion då vi skulle hålla lektioner för varandra som passade barn, om jag inte minns helt fel, det var nått åt det håller i alla fall

31 december -08
 
- redo för nyår nere hos k&m
- väntar på k som ska hämta oss


14 januari -09
  
- vi var med i radio, det var här det hände. Angående nya arenahallen
- namnteckning
- vi fick för oss på lektionen att skriva en fin lapp, "bara för att vi är radiokändisar"

2 februari -09
  
- svampen i Örebro
- Örebro
- marieberg köpcentrum

5 mars -09

- jag och pernilla hade tråkigt på tåget hem en dag i mars

4 april -09

- ego bild

5 maj -09

- jag i skolan på min födelsedag (pernilla som tar kortet)

11 maj -09
  
- på väg mot Örebro
- inne på Willys
- på väg hem från Örebro, solnedgång

29 maj -09

- skapande gruppen har vart i farten, vi gjorde om två hallar

19 juni -09

- emma

4 september -09

- haha

4 oktober -09

- min och mammas glass, kupolen köpcentrum

13 november -09

- jag och pernilla, tråkigt på tåget
Trackback
RSS 2.0