Back on track

2010-12-27 @ 12:17:40
Hej!
Jag är tillbaka från lite bloggfira dagar, har inte hunnit med och blogga i julstressen, eller ja så mycket stress har det inte vart bara lite. Men det är inte vid datorn man vill sitta på julafton så har lagt den lite åt sidan i några dagar. Nu är det dock en helt vanlig måndag igen och allt återgår till det normala, eller ja inte riktigt, har ju faktiskt lov fortfarande det är skönt!

Under dagen kommer det dyka upp lite inlägg om bland annat jul, presenter och lite andra saker, så kika in då ochdå under dagen så har det troligtvis kommit upp lite flera inlägg.

Förresten för ett år sedan började jag med en grej det vill säga summera (stavning?) året som hade gått det vill säga år 2009 jag funderar på att köra samma upplägg iår fast ja då så klart år 2010. Så kommer fila på den ideen och försöka hinna lägga upp alla 4 delar innan nyår (nått inlägg kan komma upp i början på januari, men hoppas jag hinner) och första kommer nog upp redan idag och det villsäga månaderna januari, februari och mars. Tror det blir bra det!

Vi hörs lite senare, nu ska jag ta fram systemkameran och fotografera mina julklappar som jag har fått!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0