Andra dagen!

2010-08-18 @ 16:24:33
Halloj i stugorna!

Kom precis in på rummet efter en liten promenad, för att kolla läget lite! Dock åt det hållet som jag gick så var det bara asfalterad raksträcka så mindre roligt att gå på, så jag gick tillbaka efter att jag hade gått en bit på den.. Då mötte jag hallkompisen, så vi gick en sväng tillsammans, sedan tillbaka till rummen där vi nu sitter just nu ^^

Men ja om typ 40 minuter är det kvällsmat ^^ Så ja då blir det att gå till matsalen och äte lite grann! Efter det blir det en dusch! Hmm undrar va det var idag till kvällsmat? Har för mig att det var nått med pasta, mumsigt! :D
puss, skriver mera imorgon :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0