Sleeping time

2010-08-30 @ 22:06:44
Hej!
Ja precis, sov dags börjar det bli! Imorgon ska jag försöka orka upp till frukosten vi får se hur det går! Men kan säga att det är ju guld värt att det är fika vid 9:50 och då är jag hungrig så det passar perfekt! Men ska väll försöka upp imorgon, för just nu är jag sugen på frukost, haha vi får se hur det är imorgon?

Menmen, om man skulle kanske ta och läsa en stund också? Hmm eller om jag skiter i det vi ska ju läsa i typ 2 timmar imorgon!  Förresten så har jag en lång dag imorgon men går hem på min håltimme som jag har mellan 11:10-12:15 för att skriva lite på författarporträttet, det blir bra det!
Skriver mera imorgon, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0