Planering inför vecka 32

2010-08-08 @ 23:35:10
Ett tag sedan jag la upp planering inför veckan, men tänkte nu är det återigen dags för det!
för det första så är det sista veckan på sommarlovet!!


Måndag: Övningsköra en massa, sedan blir det nog en sväng till Kopparberg för att hälsa på min faster, blir trevligt! Sedan får vi se vad vi mer hittar på? Måste ringa syster och hennes kill på kvällen, INTE glömma. Skricka ett mejl till skolan!
Tisdag: Åka till Lindesberg, jag övningskör. Det blir golf spelande för hela slanten minigolf, eller ja äventyrsminigolf. Love it! Syrran och hennes kille följer med, kanske blir en sväng till den riktiga golfbanan också? Det återstår att se, några bilder ska det tas iallafall, så ja dem kommer väll ut här då!
Onsdag: Dagen med stort D, mer info senare!!
Torsdag: Hmm, ja för det första hoppas jag att jag är glad och att det går bra på Onsdagen med det jag ska göra, menmen i vilket fall som helst så blir det att packa, packa och packa lite mera!
Fredag: Packa ännu mera!!
Lördag: Vi åker nog neråt mot Gamleby, och jag hoppas på att det blir ett litet stopp på Vingåkers factory outlet kanske också vid grisarna? ;)
Söndag: ja vi är på plats på skolan, mellan 16-20 får man nycklarna så ja det blir antagligen att packa upp lite grejer och sånt :) Gå och lägga sig tidigt..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0