Oj

2010-08-24 @ 22:21:17
Klockan bara springer iväg, vart ner i allrummet och kollat på film med några sen blev det lite tv:e tittande också! Så klev precis innanför dörren, så ja nu ska jag sova! Har ingen lektion förrens vid 13:00 imorgon, fast har utv.samtal 9:20.. Men lite sovmorgon får man ju!

skriver mera imorgon! Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Emma, du vet att man inte behöver åka hem för att rösta?? Be din mamma skicka röstkortet bara och så frågar du dina lärare vars du ska rösta i gamleby (eller vars du vill i hela Sverige...) och så kommer du och dina kompisar iväg på en utflykt... eftersom jag antar att du ska hem till marken så blir det ju skitdyrt att åka två helger i rad. Jag lovar att det är supersmidigt, röstkort och leg (körkort.. jiiihoo..). Det enda du inte kan göra då är att rösta på LOK (i kommunvalet) eller personrösta.. Men rösta på ett parti i alla tre valen är inga problem.. Från ons 1 sep... (jag vet, jag ska jobba som röstmottagare..)

2010-08-25 @ 13:52:27
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Hihi men nu är jag tillbaka :D iallafall för tillfället (a)

hur mår du sötnos? PUSS <33

2010-08-25 @ 13:53:14
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: skönt att höra sötis :D jo jag mår bra :D

Vad gör du? :) PUSSAR <333

2010-08-25 @ 16:22:35
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0