Movie

2010-08-28 @ 23:34:20
Hejsan!
Blev att kolla på film nere i dagrummet, här på kvällen filmen som vi kollade på heter Braveheart! Det var nog den längsta filmer jag någonsin har sett, hmm kanske inte riktigt min film smak heller. Men men hellre sitta där nere än här uppe på rummet och ha tråkigt!

Menmen, tror dem skulle kolla på en till men orkade inte vara kvar! För trött, så jag ska faktiskt snart sova!
imorogn är det söndag, hmm denna dag gick ganska så fort ändå om man tänker efter..
Men det är bra det ju fortare blir det måndag igen och desto närmare hemgång blir det så det gillas :D

Puss, jag skriver mera imorgon när jag vaknar!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: hihi :D

hur mår du idag gummsan? :D <333

2010-08-29 @ 07:51:19
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0