KÖRKORT

2010-08-11 @ 23:37:46
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Jag har klarat körkortet, körde upp idag. Och ja jag vart godkänd, jag är överlycklig!
Hans kommentar: "du behöver inte se så glad ut"

haha ja det var skämt, för klart som sjutton att man är glad! Ja jag har verklgen kämpat med detta, och inte gett upp visst ibland har det gått bättre och ibalnd sämre menmen. Nu äntligen har jag ett körkort jag kan åka vart som hälst, jag kan gå ut nu och köra ett varv runt kvarteret, bara för att lixom! haha och nej jag ska inte gör det, men ^^

Imorgon blir det iallafall att köra lite grann, för på lördag så åker jag och mamma neråt mot Gamleby och då åker vi i varsin bil, då blir det att köra ca 30 (!) mil. Men det ska nog gå bra, men vi åker bara ungefär hälften först ska till Vingåker också, så stannar nedanför det och hyr en stuga! Sedan vidare mot Gamleby på Söndag, man får hämta nycklarna mellan 16-20 på söndag kväll! Åh va skoj det ska bli hoppas jag! :D

nej nu ska jag sova, godnatt!


YEAH


ska även meddela att detta var nog det sista inlägget i kategorin på väg mot körkortet. För nu har jag ett körkort!
Men vem vet kanske kommer in nått inlägg någondag! :D

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Nettan

GRATTIS!!! fan vad bra!! :)

2010-08-12 @ 22:48:26
URL: http://nettisen.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Stort Grattis gumman! :D

Du är bäst :D

Kramar <3

2010-08-16 @ 00:37:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0