Keys

2010-08-19 @ 22:08:09


Bara för att jag inte har något att göra så får ni se vad jag för nycklar, alla är från skolan!
man fick denna nyckelknippa när man började här. Hela 5 nycklar!!

Nummer 1: Bara en nyckelring, eller vad man ska kalla det. Det står iallafall Furan 17 på den för där bor jag.
Nummer 2: Denna nyckel går till dörren in till hallen + dörren in till mitt rum, F17.
Nummer 3: Denna nyckel går till min garderob som är i hallen utanför rummet.
Nummer 4: Denna nyckel heter A9-nyckel och går till lite allt möjligt. Bland annat in till skolan så man kommer in dit på kvällen, tror det går till idrotshallen också, sedan till nått cyckelgarage och lite sånt. Det vill säga en allti allo nyckel.
Nummer 5: Denna nyckel går in till min granne, eller ja korridorsgranne nämligen in till F18 vi bytte nyckel i början så vi inte skulle låsas ute säkrare att någon annan har sin nyckel så man inte har båda själv.
Nummer 6: Denna nyckel går till skåpet som man har nere i köket/allrummet typ som ett litet skafferi.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0