Jag är vaken

2010-08-28 @ 10:14:10
Hej! Klockan passerade nyss 10:00 och jag är vaken men vaknade redan vid typ 8, då är det illa! Menmen, ligger just nu i sängen tänkte kolla på nått vänner avsnitt sedan ska jag fixa i ordning mig och gå ner till dagrummet och äta nån knäckemacka sen skulle jag behöva städa här på mitt rum, så ja det får antagligen bli det efter frukosten! Senare ska jag även handla + att jag ska ta en liten sväng med bilen får se vart man åker! Skulle nämligen behöva ta lite kort till foto-uppgiften som är tills på onsdag! Menmen det fixar sig!

Nu ska jag iallafall kolla på några väner avsnitt!
och en sak till jag vill hem :) för vad sjutton ska jag sysselsätta mig här med, vet ju inte äns vad jag ska laga för mat? Hmm

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0