Home again!

2010-08-02 @ 22:48:37
Hejsan, jag befinner mig just nu på hemma-plan det vill säga i Ställdalen!
Vi åkte hem en dag tidigare, men vi har iallafall vart ute i två veckor, precis idag. Men det var skönt att komma hem, för har vissa saker att fixa här hemma innan jag drar iväg i mitten av augusti.

Men ja vi är hemma igen, och jag lovar det kommer snart bilder från hela semester. För jag har vart riktig usel med den biten när vi har vart, ska jag skylla på internet? Ja ibland så, men ibland har jag haft internet som, har funkat toppen bra. Så ja det kan jag nog egentligen inte skylla på.. Så ja det är nog det att jag har inte orkat, men ska ta någondag här framöver, hmm typ onsdag!Vi får se, bilder kommer iallafall! :D

Men nu ska jag sova, PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0