Godnatt?

2010-08-29 @ 22:14:39
Om man skulle kanske ta och lägga sig och sova, imorgon är det måndag och det innebär ny vecka i skolan! Men det innebär också att det serveras mat 4 ggr per dag fram tills fredag! Det är nått jag älskar! ;) Hoppas det är någon god mat under veckan, eller någon god efterrätt som man kan längta till ;) Förra veckan (eller ja denna vecka) var det ju chokladpuddingen på torsdagen! Mums va god den var! Får se vad det är för mat/efterrät denna vecka! Och kvällsmaten blir också spännande! haha okej hur roligt låter mitt liv? Väntar på att få börja skolan eller att det ska bli måndag så man får se matlistan för veckan ;)
Haha, men det är nog för att det är roligt att äta här, då det är god mat!

Men nej som sagt sova, eller ska nog läsa en stund först innan jag bludar..
Men jag skriver väll imorgon när jag kommer hem från skolan, PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0