Glömde berätta

2010-08-31 @ 18:30:45

Detta hände i helgen på skolan:



(källa: http://www.vt.se)



tycker att det är otroligt tråkigt när sånt här händer, varför händer det? Är det alkoholen som spelar en roll i detta? Eller är det något annat, jag vet inte jag var inte med och visste inte ens om det, utan vi fick veta det på måndags-mötet! Men ännu en gång, otroligt tråkigt när nått sånt här händer, blir så dålig stämmning, så jag hoppas i fortsättningen att vi inte ser sådana hära rubriker!
Sen att det drabbar någon som verkligen försöker att avstyra detta, en sådan kämpa det borde finnas flera sånna som försöker och för det första vågar stå emot och faktiskt hjälpa till!

Oj, va ingående det blev men vad bara tvungen att skriva lite också, och inte bara lägga in en bild. Nu vart det ju ett litet längre inlägg!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0