Första dagen...

2010-08-16 @ 15:02:38
...är avklarad!

Eller nja nästan iallafall, vid 16:30 - 17:10 så är det kvällsmat, sen vid halv 6 så är det möte i Aulan för alla som bor på internatet. Så vi får se vad det är, men tror vi ska lämna in skolkontraktet samt säkert lite info! Antar jag men jag vet inte, det återstår att se!

Men ja om en och en halv timme får vi iallafall lite kvällsmat vad nu det innebär? Hehe.

Men jag, skriver kankse lite mera senare ikväll! Ska även försöka få upp liten planering inför veckan!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Ingrid

spännande! folkhögskola?? :)

2010-08-16 @ 16:35:44
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0